Jak bardzo emocjonujące może być czyściwo? Teraz wreszcie widać całą jego magię w serwisie Youtube - w nowym kanale firmy MEWA (http://www.youtube.com/user/mewaPOL).
Istnieje wiele dobrych argumentów, by kupować nasze tekstylia oferowane w systemie full-serwis – i dzięki nim do tej pory świetnie się sprzedają. Nasze filmy reklamowe mają dodatkowy wymiar emocjonalny, który służy temu, by pokazać, co robimy, - tak Oliver Gerrits, kierownik działu marketingu i rozwoju produktu w firmie MEWA, wyjaśnia, dlaczego firma zdecydowała się nakręcić reklamę i umieścić ją w Internecie.Wykorzystujemy ten ogromny potencjał, jaki posiadają media cyfrowe, by rozpowszechniać w trwały sposób nasze przesłanie. Zastosowanie współczesnego środka przekazu, jakim jest ruchomy obraz, wspiera proces komunikowania marki, - mówi Gerrits.
W spotach takich jak „Pracuję w firmie MEWA“, jak też w filmie opowiadającym o historii przedsiębiorstwa, zrealizowanych przez agencję Change z Frankfurtu, firma MEWA prezentuje się jako sympatyczny pracodawca posiadający wiodącą pozycję na rynku.
Pragniemy oddziaływać na grupy odbiorców, - mówi Oliver Gerrits. - Dlatego też tworzymy filmy reklamowe przeznaczone dla naszych różnych grup docelowych. Tym samym tworzymy emocjonalne nastawienie do prezentowanych przez nas tematów, czy to w trakcie targów pracy czy w to kinie czy też podczas rozmów z klientem.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
MEWA Textil-Management
Firma MEWA posiada 41 placówek w całej Europie. Oferuje usługi typu full-service w zakresie odzieży roboczej i ochronnej, czyściw tekstylnych, wycieraczek do butów i mat olejowych, oraz artykułów BHP. 4100 pracowników obsługuje ponad 154 000 klientów w przemyśle, handlu, rzemiośle i gastronomii. W 2010 roku firma osiągnęła obroty w wysokości 448 mln euro. Założona w 1908 roku firma MEWA jest dzisiaj czołowym producentem w segmencie tekstyliów przemysłowych. W 2011 roku jury pod przewodnictwem Bernda Venohra, profesora ekonomii z Berlina, zakwalifikowało firmę MEWA do grona niemieckich liderów rynku.
MEWA Textil-Service sp. z o.o.
www.mewa-service.pl
Kontakt dla prasy: Roman Benedykciuk, f-ma ADIUNCTOR, ul. Nugat 8 m 59, 02-776 Warszawa, Tel./fax: +48 22 643 81 73, Tel. kom.: +48 501 288 684, biuro@adiunctor.pl
Link do strony artykułu: https://wwwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/mewa-channel-wystartowal-w-serwisie-youtube